They can't read my Pokerface.

Hej allihoppa!
Jag bloggar idag för att jag aldrig kom hem igår. Sov nämligen borta.
Gårddagen började med en oplanerad arbetsdag till 15.45-tiden. Efter det for jag iväg tillsammans med Shillan, Sandra och Peter till Ikea där vi lunchade och shoppade inredningsartiklar till Shillans lägenhet. Vi satt och diskutterade på ditvägen, varför det alltid känns så mycket kortare när man åker hem från ett ställe än när man ska åka dit? Har ni aldrig tänkt på det? Gör det nästa gång ni ska någonstans. Det känns verkligen så.
Nåväl, väl tillbaka i stan hade vi en del ärenden att uträtta inför kvällen. Vi for runt med bilen någon timma och när vi var klara med allt, åkte vi hem till Shillan. Kvällens aktiviteter var att laga våfflor och sedan ha pokerkväll. Myspys!
Måste skriva några extra rader om pokern. Igår var det andra gången jag spelade poker, på riktigt, med pengar och allt. Sist vi körde seriöst var för 3 år sedan och då vann jag för turens skull. Igår, måste jag säga att jag var väldigt ringrostig. Hade helt glömt bort hur man gjorde/varför man gjorde så och det viktigaste av allt - Hur jag skulle kunna behålla mitt Pokerfaceiskall nivå?

Kim, som kom dit senare under kvällen, var den som var mest peppad på Poker men ändå åkte han ut först. Sedan Peter. Jag, Shilan och Sandra var i finalen och där slutade spelet. Vi var tvungna att bryta av en anledning och därför splittade vi på potten. Jag var ändå stolt över mig själv att jag hade höllt mig kvar så länge i spelet, att det inte gjorde mig så mycket över att vi stannde.

Det blev en tjejövernattning där för oss tjejer senare mot kvälls.
Med andra ord, min måndag var en mycket bra start på denna vecka!

Snart börjar jag jobbet. Har lite och stå i innan jag måste iväg.

Vi ses därute folk!
Er Amie.



Kommentarer
sandra

haha! du hade ju bara tur! =) Du visste ju inte ens vad du gjorde. Blev chockad när du vann en pott =) haha! Men du tog hem en slant iaf =)

2009-03-18 @ 16:10:58
URL: http://skandia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0