Resumé på Lör-Sön.

Min lördag spenderades till största delen på jobbet. Från det att jag klev in kl. 3 tills Melodifestivalen började, dvs kl. 20 stod jag inte stilla en sekund. Folk är som djur när det gäller mat!
Jag var därför helt slut efteråt men trots det bangade jag inte på mitt löfte med att träffa Alexandra och alla andra som skulle ut. Jag åkte hem snabbt och började fixa mig, sedan for jag mot Anja och träffade resten där. Vi blev kvar där ett bra tag och glömde helt bort tiden, vi kom inte ner mot stan förrän vid halv 1-tiden.
Utgången senare var både rolig men samtidigt väldigt skum. Jag kunde inte haft roligare med anda personer, umgicks med de bästa så det var kul men så fort vi klev in var det Victoria Secret Show som tog upp allt tid och plats. Surt.
Det blev en hel del blickar under kvällen med folk, mot folk, till folk och måste bara säga: Hur tänker du egentligen? Jag bryr mig inte längre.. Inte efter allt trassel du fick mig att gå igenom med dig.
Efter clubben drog vi mot Årby till någon efterfest. Det var inte världens drag där men det gjorde inte så mycket, det var kul och bara sitta och skratta med allihoppa kring ett och samma bord.
Natten slutade runt 05-tiden hemma hos moi.
Idag blir det till att jobba igen. Slutar sent men börjar sent imorgon så det jämnar väll ut sig. Det blir nog ett möte ikväll med alla kring helgens händelser.
Sara åker hem idag. Tack för att du kom, det var trevligt att umgås med dig denna helg. Nästa gång är det vi som kommer  till dig :)

Nu måste jag sluta. Börjar snart.
Vi ses därute folk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0