Glider omkring i sneakers, slitna jeans och cd-spelare.


Vi, i Whiplash har ett riktigt bra sammarbete. Alla gör lite av allting och det gör att vi alla är deltagande i allt som händer kring tävlingar, shower, danser, träningar, osv. Men Maxime är nog ändå den i gruppen som oftast ger oss det senaste kring Whiplash's dansvärld. Sedan läggar vi andra oss i och avslutar det tillsammans.
Vi har startat ett massivt mejlande på Facebook, oss sju emellan och igår berättade hon om att vi har fått ett stipendium på 10.000kr som vi ska dela på. Det är helt sjukt. Någon/Några vill ge oss pengar för att vi dansar så bra. Om jag minns rätt så verkar det inte som om vi behöver ställa upp på något utan bara att vi ska vara där den 26:e april och ta emot priset! :D Lyckorus till tusen!
Hon berättade också att Louie hört av sig till henne och vill att vi ska dansa bakom några artister som ska uppträda här i stan om några veckor. Vi alla skrek av lycka! Egentligen spelar det inte så stor roll hur stora artisterna är utan det är bara kul att äntligen få stå på scenen tillsammans som Whiplash efter ett tags tystnad ifrån oss.
Som sagt, vi finns fortfarande kvar.
Vi ska även vara med på en modevisning och dansa under pausen av showen, vilket betyder att vi måste boka in ett x antal träningstimmar för att sätta ihop en koreografi. Åhh, äntligen mer dans i min vardag!

Så snart sätter vi igång, för första gången i år, med det vi älskar mest av allt. Att vara vi. Whiplash.


Kommentarer
Sandra

Åååh! vad kul Amie!! Jag står i publiken med kameran!! :D

2009-03-05 @ 16:19:13
URL: http://skandia.blogg.se/
Maxime

YEEEEY! :D Vi måste fika och bestämma träningar snart, för snart ska vi dansa tillsammans igen wohooo :D

2009-03-05 @ 18:24:54
URL: http://maxiii.blogg.se/
maja

Whipash. Jag vill vara meeeeeed! Buhuuu! Håll utkik efter jobb i sommar åt oss, då ska jag sjutton vara med, för jag längtar så in i norden efter att få dansa med er!

2009-03-05 @ 19:30:52
URL: http://majalindblom.blogg.se/
Julia

10 lax, inte illa alltså! :D och ja, dansadansadansa!

2009-03-05 @ 22:18:18
URL: http://juliaingemarsson.blogg.se/
Tove

Fatta 10 100! Grattis oss=) Å jag vill ocskå vara med på allt där hemma... Vi MÅSTE dansa i sommar!!

2009-03-06 @ 07:22:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0