Forever Linn!

Igår for jag ner mot Forever (mitt nuvarande träningshäng) för lite inskrivning och medlemskap. Jag kände mig rätt stolt över att jag äntligen klivit över den tunga tröskeln med att välja träningsställe. Det blev en provmånad för mig till att börja med eftersom jag har dansen att tänka på också.
Idag var jag där, första gången som medlem. Det kändes jättebra imorse att vakna 10.00 för att gå och träna! Yoga fick det bli och det var riktigt avslappnande och härligt.
Efter träningen cyklade jag vidare mot stan för att möta upp Haddis utanför Ticket. Vi har kontaktat en som arbetar på resebyrån för att ta reda på priser och datum som passar oss till våran utlandsresa - Australien. Ja, ni hör rätt Haddis ska med mig och lillebror dit. Jag kommer ha världens upplevelse framför mig tillsammans med mig älskade bror och en av mina närmaste vänner! Kan inte bli bättre.
Vi fick jättemycket hjälp med resan men vi ska tillbaka dit imorgon för ett ytterligare besök.

Jag jobbade idag, började kl. 17. Innan dess kunde man hitta mig på stan strosa runt bland butiker med Sandra. Vi for till sist mot Waynes för ett kärt återseende med Linn som kom hem i Måndags från Afrika. I två månader har jag inte pratat skvaller, festat, umgåtts, sovit med henne. När jag såg henne och hennes solbränna blev jag bara ännu mer taggad till Australien, till värmen!

Imorgon kommer Alexandra hem i 11 dagar, vilket är helt underbart. Nästa vecka kliver Mahabad av tåget hit och efter det är vi alla samlade igen. En liten vårsamling vill jag säga. Nu är det ljusa dagar som väntar! Om ändå vädret kunde köra samma stil. Fuck blåsten som kombinerar värmen om dagarna. Vilken mixning.

Nu väntar soffan, en varm filt och något gott att tugga på.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0