Det är Choklad-cookies jag vill ha!

Hej kära blogg!
Sitter just nu i min lillebrors rum och bara njuter. Njuter över att ännu en helg-arbetsdag är över. Varför jag citerar "helg" är för att det är sjukt annorlunda tempo, arbetssätt och kunder på helgerna än vardagarna. Det av egen erfaranhet sedan jag började där!
Började klockan 15.00 idag och slutade 22. Jag skulle kunna vinna en stegsräknartävling över hur mycket jag sprang runt idag. Vi var två som stod i kassan och ändå hade vi kunder non-stop under hela min arbetstid. Det är ju inte normalt. Det är sådana här dagar som det slår mig att Eskilstuna är ändå rätt stort. För det är ju inte så att samma kunder kommer varje helg. Jag skulle vilja säga att 4/10 är stammiskunder.

Även om man inte ser min lycka över att få vara hemma så sprängs det snart inombords. Trodde aldrig jag skulle koma därifrån. Jag har pysslat om mig med Subways-cookies! Är inte de världen? Jag bara ääälskar dem!! :D
Mitt lördagsgodis så att säga!

Imorgon jobbar jag helgpass igen, vilket innebär att jag måste lägga mig tidigt idag.
Surt att folk är ute och festar och så sitter jag här och planerar när jag ska vakna imorgon. Well, this is the life.

Nu ska jag gå och sällskapa min mor lite. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0