Deee klart, you know me liksom!

Hej gott folk!
Ja, ni har helt rätt. Det var 25:e igår och konstigt nog noterade jag inte hur jobbig den dagen skulle vara att passera. Jag blir som tokig när jag har så mycket pengar i handen och därför känner jag att jag måste gå och spendera en del av det. Jobbade dock igår och hämtade inte ut min lön förrän idag så kunde inte göra av med något igår.

Idag var jag däremot ledig. Morgonen började med klippning på Hårdesign, hem för lite frukost, telefonplanering med Haddis och Pappa om resan (snart är det bokat och klart!), ner på stan för att möta upp Sandra för att shoppa lite vårkläder. 
Jag tycker att jag skötte mig bra idag. Fick endast med mig en grå poncho från Cubus, en fransväska från Lindex och ett par solbrillor från BikBok för ca. 600:- Det var inte alls mycket.. =)

Nu ska jag gå och laga mat, hemmalagad mat är det bästa! Vi får bara hoppas att Jag klarar av det.

Puss på er Shop-a-holics!



Kommentarer
julia

När åker ni till Australien? :D Ska ni vara borta länge?

2009-04-01 @ 19:31:35
maxime

VAAA? Amie ska du till Australien?:O Shiiet jag ligger efter. Vi måste dra en fika och snacka snart!

2009-04-01 @ 22:28:32
URL: http://maxiii.blogg.se/
maxime

Vaa? Amie när och var ska du? Jag hänger inte med. Måste ta en fika och ta igen all information ju :O

2009-04-01 @ 22:31:17
URL: http://maxiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0