Dance like nobody else!

Idag vaknade jag utav att väckarklockan ringde. Det var riktigt segt att gå upp vid 9 efter en sen kväll igår. Klockan 11 var det bestämt danslektion med 4/7 från Whiplash. Jag, Maxime, Julia och Bella håller nämligen på att träna till en modevisning som vi ska vara med på och dansa under kvällen. Modevisningen är den 20:e mars!
Nästa fredag!!
Vi började med danserna idag oc därför är det lite småbråttom tills innan fredag. Idag tycker jag ändå vi var rätt effektiva, vi hann göra klart en 2 minuters dans och början på en annan på 2h. Det ger jag oss lite cred för :)

Senare idag blir det till träffa Sandra och Shillan, sedan lite kvällsmys med Philip. Det var ett tag sen vi sågs och därför bestämde vi en helkväll idag.

Puss / A



Kommentarer
Sandra

Fan, jag jobbar! =/

2009-03-14 @ 16:43:34
URL: http://skandia.blogg.se/
maxime

Vi var mucho duktiga idag. Men shit vad trött jag var, ville bara sova! :P

2009-03-14 @ 18:35:44
URL: http://maxiii.blogg.se/
Amie

hehe, ja var också lite sliten! Det kanske märktes :D

2009-03-14 @ 23:12:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0