I kupén vi befann oss.

Kom hem från Stockholm igår. Jag och Haba for dit i måndags för lite shopping och återseenden med två välbekanta människor =)
Jag säger detta kort och snabbt, nej, jag kom inte hem tomhänt. Jag investerade mina slantar på tre toppar.
 Mitt filmtips till er alla är Baksmällan. Jag har nog aldrig skrattat så mycket under en hel film när jag har varit på bio.
Ett måste att ni ser!

Idag var det soligt ute. Är sommaren äntligen på väg? Detta fick man inte undvika och eftersom alla var lediga idag drog vi till med grillning och kubb med folket i Skjulsta. Jag säger som jag sa till de andra. "Det här är livet. Michael Jackson i bakgrunden med en hamburgare i handen ute vid Skjulsta." Haha, vad de skrattade.

Nästa prioritet är fredag. Midsommar är då här och förhoppningsvis vädret likaså. Under dagen ska jag befinna mig hos min kusin med släkten för lite grillparty sedan bär jag mig av mot Linn där den feta festen väntar. Det är "Sandras-1:a maj-fest-del 2" som väntar runt hörnet.

Förväntningarna är höga. Vi har mycket att uträtta den dagen om inte främst att sätta rekordet från förra festen. Senast kl 05.00 får folk börja gå och lägga sig. Hur jag ska lyckas med detta är en annan fråga. Diskussioner om festen idag for iväg mot alla håll och kanter. "Ska vi ha ett tema?" "Ska man ha någon färg på sig som alla har?" "Ska vi vara somriga?"
Är osäker på om vi ens kom fram till något.

Nu måste jag sluta. Vi ses imorgon.
Puss

 
Offwhite top från Weekday
     
Röd/Vitrandig top med ficka från H&M, Svart overisize top från Gina Tricot.


 



Kommentarer
sandra

YAAAY! Det blev tema: blomma/blommigt! Tolka det som du vill:)

2009-06-18 @ 00:05:16
URL: http://skandia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0