Är det till mig?

Efter biobesöket i måndags ringde Haba till mig och undrade om inte jag kunde åka till Kista och köpa ett par skor till henne. Jag och A hade drygt 20-25 minuter på oss coh det låg en bit ifrån oss men vi gjorde ett försök och hann faktiskt komma till Scorett till slut där hennes skor fanns.
Eftersom Haba var i Örnsberg och vi skulle till Alby bestämde vi att de skulle komma till sin station så jag kunde kasta ut skorna från t-banan och de kasta in pengarna. Langa med andra ord.

Igår när jag och Sandra mötte upp henne efter grillningen hade hon med sig en påse. "Den här är till dig Amie" Till mig? Varför?, frågade jag.
För att du var så snäll och köpte skorna till mig.



Jag älskar dig Haba.




 



Kommentarer
Sandra

Åååh:)

2009-06-20 @ 17:36:06
URL: http://skandia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0