En till Sam?

Pappa ringde mig idag, råkade missa samtalet. Fuck! Efter det får jag ett sms av min lillebror: "Vi har fått en lillebror." Det förklarade pappas samtal så jag ringde genast upp honom och ja, gott folk hans tjej har äntligen fött. Jag har blivit storasyster på nytt och jag och Sam har en lillebror på andra sidan jordklotet.

Hur det känns?

Det vet jag inte ännu. Nog visste jag om detta men nu när han är här så kommer alla känslorna på en gång. Glad, förvirrad, ledsen, överlycklig.
Idag är det dessutom 2:a juni och om exakt en månad (2:a juli) fyller jag 20. Det är alltså 19 år och 11 månader mellan mig och plutten. Det kanske inte gör något ändå. Eller gör det?

Update!
Lillebror ska heta Jordan Drow Masterton Bojang.


Kommentarer
sandra

nej nej det är 17 år mellan mig o min minsta lilla syster :) hihi

2009-06-02 @ 22:13:01
maxime

Jag är inte hemma på din födelsedag! :(

2009-06-02 @ 23:07:36
URL: http://maxiii.blogg.se/
Linda

Min syrra är 19 år äldre än mig, och det funkar bra :)

2009-06-03 @ 10:03:42
URL: http://linduz.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0