Som vanligt!

Jag vet inte varför detta alltid lyckas inträffa under sommarvärmen och jag tror ni kan räkna ut vad det är som har hänt. Min dator har drabbats utav virus och har därför hamnat i Proxdatas händer. Det är fortfarande okänt om när och om jag får tillbaka den inom en snart framtid.

Det har hänt massor sen sist jag skrev. Har inte tid och blogga om allting nu men något jag kan säga är att ja numera är en Kvinna. Yes, folk.. Jag har fyllt 20 och varit på Systemet för första gången. Jag hade dessutom en fet födelsedagsfest som spårade ut.. Det är väll sånt som hör till. Eller?

Berättar mer så fort jag får tillgång till en dator med internetuppkoppling. Måste kila nu
/Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0