See you at the club.

Igår styrde vi utgång. Vi och vi, det var mer Sandra och Sandra som planerade och jag hakade på. Det var riktigt längesen jag var ute och clubbade. De senaste festerna jag tillbringat timmar på har varit födelsedagsfester eller lokalefester då de alla har spårat ur mer eller mindre.
Min älskade Alexandra kom hem i förrgår från sin semester och därför samlades vi alla ute på clubben för lite dans och sprit. Divari den slarvige, glömde sin jacka med nycklar och allt igår morse så han och de andra fick ta sig hit igår kväll igen för att hämta den. De drog då två flugor i en smäll och stannade kvar för att kroga med oss. Sedan M J lämnade världen spelas hans musik på alla uteställen, likaså denna. Det är något speciellt med hans låtar, det märktes på alla andra också! Alla får en viss kick av dem och drar världens äldsta dansmoves.
Det var deras första utgång i vårat kära Eskilstuna och de verkade gilla stället eftersom de aldrig ville gå därifrån.
Efter krogen var det dags var en matbit, vissa valde fullkorn att tugga i sig medan andra smaskade på muffins.
Hemfärden till Valsängsvägen gick åt att skrika önskade låtar och regera över de andra 4 genom att slåss. Moget? Nej jag vet men gud så roligt det var!

Natten slutade vid halv 6 tiden tillsammans med Marie sovandes bredvid mig. När de andra gick tog det knappt 2 sekunder innan vi slocknade. Har nog inte sovit så skönt under sån hetta på länge.


Kommentarer
MARIE

haha, klockrent. Jag gillar att du varit så flitig på att uppdatera den senaste tiden;)

2009-08-01 @ 16:35:05
URL: http://Skandiia.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0