Let's get corny!

Nu har jag varit ledig från jobbet i två hela dagar, vilket känns helt utomordentligt bra. Igår fyllde vår solstråle Shillan 20 år och det firade vi med middag på Centro med folket och all mat, dryck och presenter.
Idag har jag tillsammans med släkten bokat in en bilresa till Oxelösund för att besöka Boda Borg. Båda två bilarna möttes upp hos oss runt 10-tiden imorse och efter det for vi iväg. Vi hade bestämt att vi skulle köra Killarna Vs Tjejerna och därför höll vi oss till de lagen redan i bilarna. Det spekulerades om taktik, hur vi skulle tänka, vad vi inte fick göra och främst - vi fick inte ge upp! ... NOT!
I vår bil hade vi på musik på högsta volym, snackade skvaller ända in till frukost-pasuen.
Efter frukosten fortsatte resan mot vårat mål. Vi klev in där vid 12-tiden och började genast leka av oss inne i rummen.
Jag säger er människor, de som har svårt för trånga utrymmen bör ej testa rummet "Klaustrfobi". Jag, Tim, Leo och Sam (vi var de enda av oss alla som ville testa på den, därmed struntade vi i lagenuppdelningen) har aldrig varit så nära golvet, taket, väggarna och inte minst varandra samtidigt. Värmen därinne var riktigt obehaglig. För att inte tala om kistan man skulle lägga sig i och sedan dra sig vidare i rummet.

I 5 ½ h sprang vi runt därinne och letade stämplar. Tävlingen slutade tyvärr oavgjort då vi båda endast fick 3st var.
Detta måste definitiv göras om, i en annan stad.

Shillans B-day!



 

Boda Borg-trip


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0