Första gången

Jobbade med en ny tjej på jobbet idag. Paulina heter hon. Både jag och hon var lika förvånade över att vi aldrig setts tidigare och började senaste presentera varandra och växla information. Det kom fram att vi är väldigt lika varandra för att inte minsta tala om hur mycket vi hade gemensamt.

Hon är ett år äldre än mig.
Hon har piercing i tungan - Jag också.
Vi har gemensamma vänner.
Hon har jobbat i Norge i ett år, något jag strävar efter att få göra - Ska dit på måndag och börja sökningen!
Vi båda var ute igår, på samma ställe men trots det sågs vi aldrig.
Jag glömde mitt bank/körkort hos Ali igår kväll och hon "tappade" bort sin plånbok men fick sedan tillbaka den - Slarviga båda två.
Vi jobbar på samma ställe.

"Detta är ett tecken på något", utbrast jag efter alla dessa mätningar med varandra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0