Efter några om och men..

..så är jag nu tillbaka i datorvärlden igen!
Hämtade hem datorn idag efter två-dagars lagning och nu är den som ny! ALLTING HAR FÖRSVUNNIT! Bilder, musik, texter, bilder, bilder och åter bilder. Jag kanske överdriver nu men som man säger: En bild säger mer än tusen ord. Och nu när jag inte har en endaste pic kvar sedan mitt liv efter studenten, sitter jag här med ingenting. Jag skulle, på riktigt, kunna börja gråta. Att jag ALDRIG lär mig. Sådana som mig borde inte handskas med datorer.

Massor har hänt sedan sist. Jag hade planerat att lägga upp massa bilder för att göra det lite roligare men ska försöka kortfatta min sommar på bästa sätt. Min älskade Sandra har hållt sin blogg vid liv under mitt computer-break med massa bilder och fraser! Kika in där om ni vill se oss in pics' - Sandra.

Den 24/6 fyllde Min Bästis Peter 25år! :D Det firade han med att ha en brakfest på fredagen den 26/7 ute på gårdplanen i Stockholm stad. Jag tillsammans med mina sötnosar tog oss dit, likaså alla andra 40 personer som var bjudna. Bästis hade ställt till med tipspromenad där frågorna handlade om honom, massa lekar, sprit i mängder, kinamat till alla och massa snacks! Inte nog med det. I alla tävlingar kunde man vinna priser!
Jag tror och hoppas att han hade världens bästa dag.. För det hade vi!

Den 29/6 fyllde Min Älskade Mahabad 20år! Hon var den andra av oss i gänget som har tillgång till att kliva in på Systemet hädanefter. Vi firade henne med att vara ute på stranden bland solen och vattnet med massa folk, bra musik, tårta och snacks samt massa presenter och en överraskning från Sthlm =) Surprise, surprise! Några andra som fyllde denna dag var även min älskade Syssling Philip och Anton my bro' :D

Den 2/7 var det min tur! Jag var på tur att ha en dag för mig själv, nämligen MIN FÖDELSEDAG! Jag är 20år nu och känner mig redan gammal! Min tre närmaste barndomsvänner (Shillan, Sandra och Mahabad för er som inte förstått det än)  överraskade mig genom att storma in i mitt rum runt 09-tiden med sång, tårta och presenter! Gissa om jag blev chockad! De närmsta timmarna gick åt en massa skratt, skvaller, övertrötthet och onyttigheter till frukost!
Mot kvälls fortsatte mitt firande ner på Grappa med middag och träff med alla tjejerna. Min 20 årsdag kunde inte börjat och slutat bättre. Älskar mina vänner så otroligt mycket. Önskar att alla hade sådana änglar som mig.

Den 3/7 var det dags igen. Jag hade ställt till med lokalfest för att fira mig riktigt ordentligt. Gästlistan bestod av 80st människor. Det var allt ifrån dansvänner, barndomsvänner, klasskompisar, skolkompisar, nya vänner, vänners vänner. Festen drog igång vid 20-snåret och folket rullade in den tid de ville dyka upp där. Jag hade det jätteroligt på min fest men något man får räkna med när man ställer till med lokalfest är att det Alltid kommer objudna dit. Det var det som ställde till med kvällens bravader. Det blev för mycket "olika" grupper samlade under samma tak och därmed slutade kvällen som den gjorde. Ni som vet eller var där förstår nog varför jag hoppar över en del.

Mina dagar efter födelsedagsfesten har rullat på ganska bra med jobbet, vännerna och en del sol/dag-dagar. Jag och 7 kompisar for iväg med två bilar till Karlskoga, till Boda borg för att leka av oss lite. Det slutade med 7-2 till mitt lag och jag kan inte säga mer än att VI ÄGDE DEM!

Ni som orkat med att läsa ändå hit ner är guld värda och därför stannar jag här. Jag lovar att uppdatera mer nu när jag har en fungerande dator. Ikväll for jag till Sthlm så det blir update imorgon kväll. PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0