I'm sorry.

Förlåt. Det gick en dag och så var jag nere på stan för att leta fynd. Jag är så svag så det finns inte. Det hjälper inte när jag tänker på att allt handlande gick på 25min. Så fort. 
Jag måste ändå ge mig själv lite cred för att jag inte varit nere på stan sen 28/12. Inte en endast gång. Så detta var jag kanske värd. Nej?!

Nå, här är det jag fick tag på =)  
Två par jeans i färgerna mellangrå och vinröd för endast 75:-/par från Monki, en ljusblå skjorta för 74:-, en ljusgrå bolera med småknappar för 37:-, två knästrumpor vit/grå för 19:-/st, ett aprikos/rosa läggglans för 49.50:- och en foundationkudde för 19,50:- på H&M.  Ett par pärlörhängen för 99:- på Guldskytten.
Två par jeans i färgerna mellangrå och vinröd för endast 75:- från Monki. En ljusblå skjorta för 74:-, ljusgrå bolero med småknappar för 37:-, ett aprikosrosa läppglans för 49,50:- och en foundationpad för 19,50:- på H&M. Två par knästrumpor för 19:-/st på Gina Tricot. Ett par pärlörhängen för 99:- på Guldskytten.

Visst kom jag undan billigt ändå? :)

Ikväll ska jag och några vänner till Linns avskedningsfest. Hon åker till Kenya på torsdag. Kommer kännas riktigt tomt utan henne här hemma :( Så detta ska vi avsluta med en liten förfest och utgång. Vart vi hamnar är oklart nu men det lär märkas under kvällen.
Nu är maten klar, dags att äta sen börja göra iordning sig.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback