Fre-Lör!

Fredag igår. Jobbade som en tok i 9,5h. Från ungefär halv 5 till 8 var det sjukt mycket kunder. Jag tror aldrig att jag har sett så mycket folk rusa in för mat. Det typiska är, att alla ska ha mat samtidigt. Jag förstår inte hur de lyckas ringa/komma in precis samtidigt. De känns ibland som att alla möts upp nere på torget och tågar mot oss. Kan de ha gjort så?

Jag är fortfarande helt tagen över vad som har hänt med Statt. Detta är inte acceptabelt. Hur kan man komma på att göra någonting sånt? (Den frågan ställer jag ofta mig själv nuförtiden när något otäckt har hänt men nu har jag börjat känna att, egentligen spelar det ingen roll vad som händer. Vad som helst kan hända. Det finns snart inga gränser kvar).

Jag har inte varit nere på stan än och sett allting med egna ögon utan bara sett videoklipp och bilder i tidningarna men tro mig, det räckte för mig. Sandra insisterade på att vi skulle åka förbi och titta på det efter att vi slutat jobbet. Nu hade jag sett det jag också och det såg faktiskt ännu värre ut på ritktigt! Statt var som bortblåst på något sätt. Helt kolsvart, inga fönster bara stora svarta hål och grindar runt omkring.  Det stod poliser utanför med, för att hålla koll på byggnaden.
Sandra hade hört att det är 71 st poliser som arbetar kring denna händelse.

Vi får be att de får tag i mannen som ligger bakom detta. Han ska låsas in bakom lås och bom!!

Idag är det lördag, vilket betyder 7h jobb för mig. Kvällsjobb dessutom, så det blir nog inget festande för mig denna helg. Dock är jag ledig imorgon, så det gör att jag får stanna uppe sent ikväll :D yippi, haha!
Nu väntar en stor, härlig frukost.
Puss / A



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0