Klirr i plånkan!


Igår när jag skulle gå och lägga mig tänkte jag: Åh, imorgon kan jag vakna när jag vill. Jag har ändå ingen tid och passa. Jag är nämligen ledig idag. Den tanken kunde jag glömma ganska så snabbt. Jag väcktes imorse runt 08.32 av att min mobil ringde. Det var Pappa. Eftersom han bor på andra sidan jordklotet är tidsskillnaderna mellan oss sjukt stora. Det gör att man ibland får stå ut med samtal under sena nätter/tidiga mornar. Detta var en sån dag. Han hade rast på jobbet och slog en signal till mig. Helt rätt gjort :)

Efter att vi lagt på var jag förvånansvärt pigg och kunde inte somna om. Så där låg jag. Vaken.

Idag bär det av mot stan för att möta upp Sandra, Sandra och Carro. Vi tänkte dra några varv och sedan sätta oss och fika. Ni som känner mig tänker säkert: "Nu ska Amie ner och shoppa igen!". För att inte tala om vad min mamma säger till det: "Amie, du har ju så mycket kläder. Du bara köper och köper, du använder ju inte ens alla kläder du har i garderoben."
Nej folk det var faktiskt inte jag som föreslog denna shoppingdag. Jag lovar er. Det var Sandra :)

Jag ska vara ärlig och uppdatera om jag köper med mig något plagg.
Måste kila på ett litet ärende nu!
Puss / A

Update/
Men deee klart jag var tvungen att inhandla något idag. Fick mer pengar i lön än väntat :)
Jag kom hem med två par skor och ett par jeansleggnings. Det fick räcka för idag. Det är ju en dag imorgon också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0