GK/A&F

 


Gårddagens kväll var utomordentligt bra. Den började med försnack/fördricka hemma hos moi. Tjejerna fick varsitt festsmycke av mig som vi skulle ha på oss under kvällen för att visa att vi hörde ihop. Clubben vi skulle spenadera nattens timmar på är, enligt mig, kanske inte världens bästa ställe men eftersom Afasi & Filthy skulle spela där, fick det ett extra plus av mig som tack för att de dragit de sköna rapparna.
När vi klev in, var det fullt med folk. Mer folk än väntat. Vi tittade in i rummet och såg hur alla stod med armar uppsträckta och hoppade framför scenen. Nej, har vi missat dem! När vi sprang in såg vi att det var GK som spelade.
De var sjukt grymma.

Sedan kom Afasi & Filthy. Alla blev helt galna och trots att vi stod på andra raden såg vi knappt någonting. Alla verkligen maxade! Stämningen var på topp hela kvällen och det tackar jag för :) Tack!
Kvällen fortsatte rulla på därinne. Allt fler människor kom dit och det blev rätt fullt efter ett tag. Efter stängningsdags åkte jag och Sandra och träffade R & K. De hörde om någon fest på stan så vi åkte dit. Jag måste säga att det var nog det största misstaget jag gjort på länge. Folket, lokalen, stämningen, musiken var kass. Förlåt men hade ni varit där, hade ni också tyckt det.
När vi satt där runt bordet med några andra därifrån, tittade vi på varandra som: Vad gör vi här? Kom vi drar.
Och så drog vi till med att vi vad tvungna och dra och gled sakta ut därifrån.

Vi hade mycket roligare bara vi 4 så vi fortsatte med att ha det så. Jag minns inte sist jag skrattade så mycket som jag gjorde inatt. Klockrent som Linn brukar säga!



Kommentarer
Sandra

KLOCKRENT! :D

2009-02-22 @ 00:43:14
URL: http://skandia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0