20.02.09

Idag är det fredag. Ännu en helg att försöka spendera väl :) Jag vaknade jag upp hos Sandra imorse, det var ett tag sen vi drog en övernattning så igår tänkte vi: Varför gör vi inte det idag?
Just nu har jag inkräktat hennes dator medan hon sitter brevid och kikar i gamla skolkataloger och analyserar människors förändringar.
Mahabad skickade sms till Sandra för en stund sen och sa att hon är på väg hem :) Det gör denna helg lite mer speciell än vad den annars kanske skulle ha slutat.
Ikväll blir det samling hemma hos mig med alla på förfest för att sedan dra och se Afasi & Filthy.
Det var längesen jag var ute. Alltför längesen, så ikväll gör jag det för de för rapparna :)

Nu måste jag kila. Har saker att stå i tills ikväll.
/A



Kommentarer
Sandra

Haha, trodde du skulle nämna något om kylan! Men icke sa Nicke ;)

2009-02-22 @ 00:41:14
URL: http://skandia.blogg.se/
Det är fett kallt hos Sandra

Nej fan. Det skulle behövas en hel hemsida för att beskriva er kyla i huset! Värm upp det vetja! :D

2009-02-25 @ 11:38:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0