X-MAS DAY!


Igår, på Juldagen, hade jag och tjejerna bestämt träff tillkvällen. Vi skulle ha vår egen lilla Julafton tillsammans och ha julklappsbyte. En del av tjejerna (inga namn nämnda) fann något roligt i att berätta för varandra vem man skulle köpa till så de kunde lista ut vilka resten köpte till. Jag, Alex och Sternrot höll oss hela tiden och vägrade berätta vem vi hade. Det ska ju ändå vara en surprise :)
Sternrot fick mig i julklappsbytet och jag fick underkläder av henne som jag ville ha. Tack, tack.
Jag hade Alex och köpte underkläder, en ring och läppglans som hon hade tittat på.

Vi spenderade kvällen hemma hos Linn tillsammans med snacks, sprit och skitsnack i all ära. Ännu en kväll att bara umgås och ha trevligt tillsammans.
Vi hade delvis planerat utgång men varken någon utav oss hade någon vidare information om vilken club man borde hänga på för att slippa trängas med småttingar så de gjorde att vi sedan splittrades framåt kvällen.
En del drog hem, en del gick ut och resten drog på en annan fest. Jag var en utav de och festen vi hamnade på var hos bekanta så det var roligt.

Jag hade verkligen inga förväntningar på denna kväll så jag känner inte att jag missade något ute på clubben men jag har hört att det var massor ute. Bekanta som obekanta och det känns lite.
Dock ville jag till ett ställe som ingen annan var så pepp på så därför fick det bli som det blev :)

Jag jobbar idag till 22, något som inte lockar alls. Innan dess måste jag ner på stan och fixa min klocka som jag fick i julklapp. Det lär krylla med människor på stan idag på mellandagsrean.

           

          

          

          



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0