Three days to Christmas.

Nu är jag ensam igen.
A gick precis för att hinna med tåget. Igår när jag skulle hämta upp honom på stationen hade han haft sällskap med Haba under resan. Det var så roligt och ses och att ha henne hemma i stan igen så vi kan umgås som normala kompisar gör.
Idag kommer Sandra Sternrot hem också och då återstår det bara för Linn att ta sig hemåt så har jag alla mina älsklingar hemma igen. Imorgon står den stora fikaDAGEN på listan då vi bara kommer umågs och prata ut om allting som har hänt alla.

Idag är jag ledig och kommer inte göra så speciellt mycket. Jag ska väll få i mig någon lockande föda strax (vad det nu blir) och sedan plugga lite med Sandra.
Tittar någon på "Kniven mot strupen" där kocken Alexander Nilsson ska hjälpa restauranger/sportbarer etc som det inte går bra för? Hans kommentarer till allt är så roliga. Jag skrattar hela tiden när han ska förklara något om maten eller hur personalen arbetar. Ikväll är han med i Anna Ankas Jul på tv3. Det får jag inte missa!

Jag och A kollade på "Flickan som lekte med elden" imorse och den var hur bra som helst. Se den ni som inte har sett den. Man sitter verkligen på helspänn hela filmen, det är så mycket som händer hela tiden att man måste hänga med i minsta lilla kant för att fatta. Jag måste gå på trean snart och se sista filmen.

Är det inte sjukt att om tre dagar firar man Julafton och får julklappar samt äter fööör mycket mat tillsammans med nära och kära? Det känns verkligen inte som det. Jag sa det till Maja igår när vi jobbade att jag knappt fått in i mitt huvud att det är December-månad och att snön är här. Ovanpå det är dan för dan tills Kalle Anka visas på tv. Sick.

Nu måste jag kila iväg.



       



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0