Sista advent.

Godmorgon alla morgonpigga.

Just nu håller jag på att fixa mig inför en 9-timmars arbetsdag. Idag är det dessutom fjärde advent och bara 4 dagar kvar till Julafton. Det börjar närma sig nu och jag har FORTFARANDE inte köpt en endaste julklapp. Typical me.

Igår kom jag hem rätt så skapligt från festerna vi hamnade på. Eftersom jag skulle jobba idag körde jag en vit kväll och var chauffis. Förfesten vi var på var rätt lugn och pratsam. Efter några timmar drog vi sedan mot stan till Simon som hade avskedsfest hos sig. Han ska till Australien imorgon i ett halvår festade med alla närma sista gången igår. Jag vill också följa med honom dit :(
Det var en hel del uppe hos honom, både bekanta och nya ansikten. Jag och Sandra blev dj:s mot slutet och drog igenom alla old hits och det fick vi blandat kritik för.

Efter att ha vistats hos Simon ett tag drog vi mot Stålfors till en annan fest. Mitt första intryck när jag klev in där var att det stod fullt med folk precis vi dörren. Packat, tänkte jag. Det var rätt fult, folk i alla rummen och vi hittade till och med en kille som låg och sov mitt under allt festande och hög festmusik.

Det var kul och omväxlande att träffa så mycket nytt folk men jag kände att det räckte efter ett tag och vi drog hemåt.

Idag efter jobbet plockar A upp mig på jobbet och spenderar en dag med mig. Det ser jag fram emot, har inte sett killen på ett tag.

Nu måste jag börjar promenera till jobbet. Ha en bra söndag folket. 



                                             

God Jul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0