SICK BASTARD!

Jag har haft en infektion på min underläpp sedan i onsdags och har veerkligen inte varit på humör för att skriva.
Läkaren bekräftade det idag och nu ska jag knapra pencilin (stavning!?) och smörja in mig med Zovirax. Jävligt roligt..

Ni kanske sitter och tänker: Äsch, det är nog bara ett litet sår och går nog bort snart. Ni som fått en skymt av det/mig kommer förstå mig och därigenom förstå varför jag gömmer det under tröjor och halsdukar.
Ni som inte kommer se mig kan jag försöka förklara bilden av det genom att det ser ut som någon hällt syra över min läpp och den har börjat fräta. Ovanpå det så kan det börja blöda och rinna klar vätska.
Riktigt äckligt.

Ja, om jag nu ska stå ut med detta får ni tvingas med att få fram någon halvtydlig bild på det hela.



Mina närmaste för tillfället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0