Saturday.

Hej!

Jag kom nyligen hem från en del dags-ärenden med mor. Igår var det tänkt att jag skulle ner på stan med henne för att peka ut julklappar som jag önskar mig men vi hann bara gå in i två affärer innan klockan slog jobb-dags för mig. Vid 12-tiden idag åkte jag och hon därför ner igen för att fortsätta julklapps-önskningen. Jag hittade en del saker som skulle sitta fint i garderoben/på mig etc..
"Hoppas jultomten fick med allt på listan" haha.

Idag är jag ledig och tänkte utnyttja dagen med städning, plugg och möte med tjejerna. En och annan cider kanske slinker ner ikväll tillsammans med allt skitsnack vi drar.
Först väntar en matlagning gjord av mio själv innan kvällen tar av i fart.

Update om min infektion: Det är BORTA nu!! Jag ser normal ut igen och slipper gömma mig bakom halsdukar och dylikt eller få skumme blickar av människor som säkerligen går och tänker: Vad fan har hon gjort på läppen? Hon ser sjuk ut, varför gör hon inget åt saken?. Jag måste dock ta alla tabletterna för att vara helt säker på att det är över. 

Skriver mer ikväll, Pussis.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0