Run for me.

Tja!

Jag kom nyss hem från stan. Mamma tvingade mig att dra ner och göra lite bankärenden åt henne. Hon har Handelsbanken och insisterade på att de stänger kl 12 idag, dagen innan Nyårsafton. Ofta, sade jag. Jo, det gör de visst så du måste gå ner tidigt och fixa det åt mig.

Jag ställde väckarklockan på 09.00 imorse. Det var ett helvete att gå upp eftersom jag inte lade mig förrän 05.30 inatt. Jag var verkligen inte trött när jag skulle sova så jag sysselsatte med de ena och de andra.

Imorse när klockan ringde var jag tvungen att kolla Handelsbankens hemsida för att se om de verkligen stänger så tidigt idag. Vad finns det för anledning liksom? Ska de som jobbar där hem och förbereda inför imorgon?

Visst hade jag rätt. De stänger kl. 16 idag men eftersom jag ändå hade tvingat mig upp ur sängen och lyckats fått på mig ett och ett annat klädesplagg så var jag nere vid 11.

Nu ska jag äta frukost (för det hann jag inte med) och titta på ett morgonavsnitt av någon rolig serie.
Pussis


                       
                                             Det blev keps på stan idag. Bad hairday


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0