People arriving.

Hej!

Igår fick jag helt plötsligt saker att göra i min vardag efter att jag legat sjuk och infekterad i alltför många dagar. Mitt liv var mitt hem förra veckan där jag försökte kurera mig här men nu är jag frisk och min infektion nästan borta.

Jag jobbade igår, första gången på en hel vecka. Det gick bra och jag fick besök en kvart innan stängning utav Sandra som har kommit hem nu. Det var så roligt och se henne i vår stad igen! Vi tog en matbit efter jobbet för att umgås och snacka skit.

Idag kommer Alexandra hem, mot kvällen. Ännu en älskling tillbaka i stan. Idag har jag lite saker att ta itu med. Jag ska på stan med mor runt 14-tiden för att peka ut julklappar som jag önskar mig i år. Jag vet helt ärligt, inte vad jag vill ha så det får bli impuls-klappar och sånt som lockar mig just då.
Klockan 17 jobbar jag igen, fredags/helvetespasset men det ska nog gå bra.

Nu väntar en frukost, (en kamp att få ner i en tablett) och ett avsnitt av "Kniven av strupen", duscha och allt annat innan jag måste dra.
Ikväll umgås jag med tjejerna, I think

My lovely breakfast.
xoxo / A.B


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0