It's sucks to don't find anything!

Hejsan Sverige!

Jag kom hem för inte så längesen från stan och Tuna Park med Linn. Vi tog våran första titt i butikernas utbud på mellandagsrean. Jag återkommer till shoppingen lite senare, tänkte berätta hur min dag började först.
Vid 12.30-tiden for jag ner på stan för att träffa Maxime och Bella över en fika. Maxime hade massor att berätta för oss och vi var bara tvungna att få höra vad som hänt sedan vi sågs sist.

Jag säger bara: OH MY GOD! Jag dog när hon satt och pratade. Om ni bara visste vad hon sade till oss. De som vet om detta är de som behöver veta om det, resten kommer nog ändå inte fatta något och därför säger jag ingenting härinne om det.
Jag är inte chockad alls över det egentligen, detta var någon man förväntade sig utav den personen.
Han/Hon borde låsas in!

Fikan varade i lite över två timmar. Vi pratade dans, resor, gamla minnen, tävlingar osv. Jag saknar verkligen oss när vi var som aktivast och tränade 5-6 ggr/veckan inför tävlingar och utlandsresor.
Snart ska vi träffas och se på gamla videos när vi tävlar och hittar på annat roligt under från "free-time" utomlands.

Efter fikan for jag, som sagt, på stan med Linn. Jag tänkte att jag ändå borde hitta någonting litet att ta med hem. Vi gick och gick och jag hittade en del halvfina saker men det var inte världens rea-pris på de och jag kände aldrig för något jag hittade att: Den här MÅSTE JAG HA!
Det fanns verkligen ingenting snyggt i butikerna. Mellandagsrean suger!
Jag kom hem med ett par strumpbyxor med motiv på som inte ens var på rea! Riktigt surt ju.

Dock vill jag hitta någonting till nyår så jag lär väll glida runt några varv till i affärerna i hopp om att de kanske har fått in nya kläder.

Imorgon ska jag på middag med några andra tjejkompisar för att planera och umgås över en middag på Ming. Vi alla har massor att prata ut om och jag längtar verkligen efter det.

Nu ska jag återgå till det jag höll på med. Ha en fortsatt trevlig kväll.
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0