It's a must.

Jag såg lite utav programmet "Plus" för en stund sen där de hade ett repotage om julmusten. Man fick se hur de tillverkar musten och så var det en ung målgrupp som skulle utse den julmusten som smakade bäst. Det var Zeunerts julmust som fick flest poäng och tog hem förstaplatsen. Jag har då aldrig sett den julmusten i hela mitt liv och alltså inte smakat utav den.

Jag är inte världens julmust-fantast men jag tycker om det och dessutom hör det till vardagen såhär inpå julen. Jag fick reda på, genom programmet, att vi dricker 31 000 000 LITER must om året varav 29 000 000 liter är på julen.
Det är ju heeelt sjukt vad vi i Sverige ständigt handlar hem flaskor efter flaskor.

A must is a must. 

     
       Den mest omtyckta musten



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0