Hon är tillbaka.

Heeej!

Mitt blogguppehåll har varat alltför länge men nu är jag tillbaka igen. Jag har varit sjuk 2-3 dagar vara en av de inkluderade hög feber och frossa.
Jag kan inte säga att jag är frisk ännu, arbetspasset igår borde jag ha skippat. Hade varken energi eller ork till att vara trevlig och servera kunder.

Min älskade bror har fixat datorn också så nu fungerar den på heltid. Love.
Under min sjukperiod har jag hört massor med nya låtar på tv som jag har dött för att ladda ner! Det ska göras nu!

Idag är jag ledig och har lite folk att hälsa på angående julafton. Kalkulera ska jag nog också hinna med.

Jag tittar in lite senare, ska börja fixa mig strax.

Här kommer lite bilder från konserten:





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0