Girls, girls, girls.

Go' kväll internetnördar!

Jag kom precis hem från en händelserik dag. Min tisdag började med en alltför tidig lektion. Promenaden till stan var mörk och dyster, jag gäspade mig igenom de tre halvtimmarna. Väl hemma igen tog jag en liten återställare genom att vila i två timmar för att kunna vara på alerten till eftermiddagen.

Vid 14-tiden mötte jag Shillan en snabbis nere vid den vanliga möteplatsen (vägen mellan hennes och mitt hus) och gick sedan hem för att börja fixa mig inför fikadagen med tjejerna. Jag tog bussen i tid och sällskapade med Sandra under resfärden ner till stan. Klockan 16 var vi alla samlade (exklusive Shillan och Haba) runt bordet och allt kändes som vanligt igen.
Trots att vi inte setts sedan augusti (som längst) kändes det varken stelt eller småjobbigt att ha alla samlade runt omkring sig. Det var bara som om allting hade pausats sen sist vi umgicks och nu fortsätter allting där vi slutade.

Vi blev kvar där i några timmar men beslöt oss till slut för att ta ett varv och titta i butikerna. Nu är det verkligen panik inför Julafton eftersom jag då, FORTAFARANDE inte köpt EN ENDASTE JULKLAPP! Det får jag ta imorgon då jag kommer spendera en stor del av dagen nere på stan för att inhandla allting.

Kvällen fortsatte hemma hos Linn med fikabröd, Anna Anka och snick-snack i högsta grad. Nu är jag hemma igen och borde börja tänka ut vad alla ska få utav mig på Julafton. En lista ska skrivas.

Godnatt.

       
        Ange, Sandra, Linn
       
        Sandra & Alexandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0