FCUK!

Igår skulle jag och mamma göra peppakakshus tillsammans. Jag hade aldrig gjort ett tidigare så det lät spännande. När vi öppnar paketet (Ja, vi köpte självklart ett färdigt som man bara ska sätta ihop och dekorera) var den sönder! Jävligt bra start på bygget. Jag tappade genast motivationen till att först försöka fixa det och sedan börja sätta ihop allt.

Kristyren som man ska dekorera huset med var osmidigt, hårt och gick inte att arbeta med. Gud vad tråkigt det var! Vi fick nog och slängde allting efter en stund.

Jag som ville ha ett hus. Jag kommer ihåg när Haba och Alex gjorde sitt pepparkakshus förra året när vi var där och hälsade på. Det var så fint.

    
     CRASH!
    



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0