K-stad/BSB/Sthlm/GK.

Hejsan!

Nu var det fem dagar jag skrev till er sist. Jag vet inte vart min ursäkt ligger denna gång och inte tänker jag hitta på någon bara för att heller. Jag har varit lite lat med att skriva, det är sant så vi kör på det denna gång.

Just nu befinner jag mig i Sthlm sedan igår. Gårddagen var sjuukt rolig. Den började med en biltur tillsammans med Shillan mot Karlstad för att hämta upp/träffa Sandra. Vi tog en lunch allihoppa, en snabbvisit hos henne och sedan åkte vi mot Stockholm. Igår hade vi biljetter till en konsert på Hovet. Inte vilken som helst utan vi skulle se Backstreet Boys.

Redan under bilfärden drog vi igenom alla deras gamla hits och skrek oss hesa tillsammans. Humöret kunde inte sträcka sig högre upp. Bilresan kändes dock oändligt lång eftersom det tog oss ca 4 ½h att komma till Stockholm från Karlstad. Vi måste ha åkt fel.
Inte nog med det, när vi väl är framme hittar vi inte till Hovet. Alla gav oss olika riktningar så det gjorde att vi som lite försent in till konserten.

När Backtreet Boys väl gjorde entré fick jag panik. Jag kunde inte hålla mig utan började skrika och blev alldeles till mig. Jag har, på riktigt nu, aldrig haft så roligt som jag hade igår! Alla gamla hits man har dansat till framför spegeln när man var liten, spelade de. Vi skrek ännu mer under konserten och det gav verkligen resultat på oss när vi kom ut därifrån.
Ingen av oss kunde knappt prata.

BSB hade även efterfest på Amba efteråt. Vi drog aldrig dit eftersom vi skulle möta upp Haba och de andra för en gemensam utgång.
Utgången var sådär, vi hade kul men det kunde ha varit bättre musik på stället.

Konserten gjorde mig kväll, helt klart.

Jag är fortfarande i Sthlm just nu (i ghettot Alby haha), har lite ärenden att utföra nere på stan innan jag åker hemåt.
Hoppas ni haft det bra.

*Bilder och filmklipp lägger jag upp på Face.. lite senare. 

              
                           
                                    BACKSTREET BOYS IS THE SHIT!



Kommentarer
Haddis

kevin?

2009-12-07 @ 21:58:15
Amie

Kevin hoppade av för ett bra tag sen :) 2005 eller något

2009-12-08 @ 19:01:32
Sandra

BACKSTREET'S BACK, ALRIGHT! :D

2009-12-09 @ 21:09:13
URL: http://skandiia.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0