I don't want this anymore.

Kom hem ganska nyligen från jobbet. Jag var ledig idag men eftersom min incident häromdagen inte ger mig tillåtelse till att vara på jobbet imorgon, var jag tvungen att byta tider för veckan. "Vad har du gjort?", frågade de på jobbet. Jag börjar undra samma sak. Jag vet helt ärligt inte hur det gick till.
Allt jag gjorde var att bita lite på läppen häromkvällen (i onsdags) sådär som alla människor gör då och då. Jag brukar inte göra det så vet inte varifrån jag fick den tanken då.
Ni förstår säkert vad som hände dagen efter. Det har inte försvunnit utan blivit värre!!! Det har gått så långt att det blev infekterat och jag fick "diagnosen" Hudinfektion.

Jag äter inte normalt längre. Allt jag stoppar i mig smakar åt helvete. Det enda som är okej just nu är yogurt och festis i olika smaker. Hur långt kommer man på det om dagarna?
Min lillebror var så söt och hade fyllt på här hemma med min "tillfälliga" mat.

Snart borde Haddis ringa upp igen efter att jag försökt mms:a henne min incident. Hon, liksom en viss annan person, skrattar bara åt situationen just för att det låter så korkat.
Hon ska nog få tillbaka på ett eller annat sätt :)

oxox / A



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0