Den är inte levererad!

Imorse när jag vaknade låg och tänkte igenom dagens aktiviteter inför Nyårskvällen. En sak, den viktigaste av allt just då, var att se till att jag skulle ha min klänning i brevlådan idag så jag kunde ha på mig den ikväll.
Jag skickade efter den i tisdags och på hemsidan stod det att:
"Om man beställer innan onsdagen den 30/12 kl. 12.00 så får man den innan nyår."

Det gjorde jag ju, var till och med ute en dag före sista dagen. Jag går och frågar mamma när posten kommer idag. "Den kommer inte idag Amie."
Jag tittar i min inkorg efter ett sms ifrån de att klänning är här men jag har inte fått något. Jag går in och tittar på min mejl och set att jag har fått ifrån de.

"Hej Aminta!
Din order har idag levererats ut från vårt lager, och når dig inom 2 arbetsdagar. Om du mot förmodan inte har erhållit din leverans inom 5 arbetsdagar ber vi dig att kontakta oss!
Om du har angivit annan leveransadress så levererar vi till denna oavsett om vi ovan angett din ordinarie adress."

Jag skrek av ilska! Jag köpte den ENBART för att kunna ha den ikväll och nu kommer den någon gång nästa vecka! Jävla idioter, jag blir så irriterad på sånt här när man gått och planerat allt i minsta detajl (för sån är jag när det gäller kläder)

Haddis ringde strax efter det och bad mig gå ner med henne och Isa på stan för att snabbt hitta en ersättningsklänning. Jag följde med och hittade en. Den var jättefin faktiskt och låg på samma pris som min efterskickade dress.
Nu mår jag lite bättre efter stadsbesöket.

Jag ska ta och stoppa i mig något snabbt sedan börja förbereda mig med allt.

GOTT NYTT ÅR ÄLSKADE FAMIJ, VÄNNER OCH ALLA ANDRA DÄRUTE!
Ta det lugnt och ta hand om varandra.

                                                 
                                                               Ej tillgänglig ikväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0