CHRISTMAS EVE!

Idag är det JULAFTON! Det känns overkligt men härligt på samma gång. Visserligen är man inte lika uppspelt som när man var liten inför denna dag. Tomten som man trodde på då, var kvällens höjdpunkt och man gick runt och verkligen väntade på att han skulle komma med julklapparna. Vi har några barn i släkten som fortfarande tror på tomten och därför fortsätter vi med att få de och tro att tomten finns. Ja, folk han kommer komma till oss ikväll. Vem det blir är fortfarande okänt.

Nu har jag verkligen en hel del att göra innan alla ska samlas hos moster vid 15-tiden så jag uppdaterar er senare med en julbild på min utstyrsel.
 
       
        GOD JUL ALLIHOPPA! (Kvällens utstyrsel)


UPDATE!
Nu är jag hemma igen från ett underbart julfirande med familjen och släkten. Vi kom dit lite sent för att min bror tog sån tid på sig att klä om (nästan värre än mig) men när vi väl var där var stämningen på topp. Det tog inte lång tid förrän det var dags för julmiddagen. Som jag hade längtat. Jag och mamma hade sparat oss till denna måltid för att kunna äta så mycket som möjligt.
Kvällen fortsatte med ännu mer mat, godsaker och julmust i mängder. Vi fick besök av tomten lite senare också (för barnens skull) och det gav olika reaktioner. Barnen blev plöstligt tysta och rädda för honom.
Julafton fortsatte ända in till nattetid och jag tror att jag aldrig har skrattat så mycket som jag gjorde under kvällen som vi spelade spel.
Jag är nöjd med kvällen, julklapparna och sällskapet. Det var skönt och bara få umgås med de närmaste.

Fortatt God Jul På Er!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0