Breakfast-time.

Godmorgon allesammans!

Jag hade ställt alarmet på 09.30 idag för att hinna göra lite saker innan min lektion börjar. Jag orkade dock inte gå upp så jag snoozade till 10.00. Under min snooze-tid ringde ett dolt nummer och trackade mig som jag "råka" missa. Dolt nummer är något som jag brukar hålla mig borta ifrån. Ibland kan det vara kul och undra vem det kan vara men nu när jag klockan bara är barnet tror jag inte någon har tanken på att busringa mig.

Min infektion har läkt nu och äntligen kan jag träffa normalt folk igen. Jag är så glad att jag hann bli frisk innan tjejerna anländer de kommande dagarna. Vem vill se ut som Frankenstein i gänget och behöva surpa flytande genom sugrör?
Jag har delvis fått in en sådär teknik på hur jag ska svälja tabletterna jag äter. Det tar tid men det går.

Nu ska jag träna en stund innan jag måste bege mig av! Jobbar sen också.. Blä!

               
                This is us. Whiplash.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0