Yummie!

Sista dagen på denna vecka idag, skönt det. Söndagar är ingen favoritdag när det kommer till att jobba. Dessa dagar planerar eller orkar ingen laga mat hemma, eftersom det är en så tråkigt dag. Det innebär att alla (ja, det känns faktiskt som om Alla besöker oss) kommer till oss och handlar. Usch! Nog gillar jag kunder men det blir för mycket, när väntetiden sträcker sig mot 40-45 minuter.

Jag längtar tills imorgon. Då ska jag och Linda ta några morgontimmar på Friskis. Jag har inte tränat på år och dar och känner veerkligen att min kropp börjar bli stel. Imorgon blir det fullt ös på maskinerna. Maxa sönder helt enkelt!
Jag ska börja sätta upp ett träningsprogram för mig själv som jag ska se till att följa. Jag känner att jag har varit ifrån träningen alltfär länge..

Bakade nyss. Kokosbollar fick det bli. Har varit sugen på det hela dagen så tänkte passa på att äta några dagen innan träningsdagen =)
Nu väntar tallriken full med onyttigheter!


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0