To be honest..?

Jag ska vara ärlig och säga att jag med flit inte har uppdaterat på några dagar (eller har det hunnit blivit veckor..?). Det finns två anledningar till det. Den ena är att datorn min fick flipp och slutade fungera under ett par dagar. Jag började om undra om den gått sönder igen!!(?) 16.000kr är denna dator inte värd, det ska jag säga er folk! Efter några dagars tålamod och glömska (ja, jag glömde faktiskt bort den ett tag) gick den igång igen och började visa sin fina sida. Därför har jag inte kunnat uppdatera er.

Den andra anledningen har ingenting med datorn att göra utan istället om mina vänner. Vi har varit ett litet gäng sedan gymnasie-tiden. Vi har umgåtts i princip varje dag, festat tillsammans, sovit med/hos varandra, firat massa födelsedagar/högtider, åkt på äventyr i Sverige/Världen och massa massa annat. Ni vet så som vänner gör. Förra vecka var nog världens tårögda vecka någonsin. Mahabad och Alexandra har redan bott i Jönköping i 1 år nu så de har man vant sig vid att inte ha några meter ifrån sig. Förra veckan flyttade Sandra, Sandra och Linn till Karlstad, Skövde och Malmö. Haddis drog för två veckor sen till Jkpg.

Jag blir ledsen bara av att nämna detta. Alla avsked och hejdå-kramar var nog det värsta. Visst kommer vi alltid ha samma tajta kontakt och ses så fort vi har tid men det kommer ändå inte vara samma sak. Jag kommer aldrig med kunna springa över/föreslå en tur på stan eller något annat impuls-aktigt med dessa, för de bor inte längre här!


Detta tog verkligen musten ur mig och därför har jag inte velat komma in hit och skriva.

De är min familj.
De är mina vänner.
De är mitt liv.


Vad som än händer, vart vi än befinner oss kommer vi Alltid att umgås och höras. Jag älskar er allihoppa otroligt mycket och jag hoppas ni vet om det.




Kommentarer
Sandra

Fan vad hemskt det var:(

Älskar dig!

2009-08-29 @ 22:28:02
URL: http://Skandiia.blogspot.com
Lindsay

Åh vad ledsen jag blir nu när jag tänker på det:(

Jag älskar er allihopa också!

Jag kommer hem snart, snart! Saknar dig jätte mycket min underbara Winehouse!

2009-09-30 @ 20:06:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0