The City!

Igår nær vi åkte alla møjliga tunnelbanor och bussar før att komma till vår faster fick jag se på lite ansikten. Gud, hur folket klær sig hær! Førlåt mig men jag vet inte om det ær jag som hænger på fel stællen eller om Norge ligger lite efter med modet. Kan det vara så att de som vistas nere vid t-banan inte ær "ansiktet utåt" hur mænniskorna ser ut/klær sig i Oslo? Det kan ligga något i att det har regnat hær i to dager som mænniskorna klær ner sig..? Det enda jag har sett ær gummistøvlar fastklistrade på allas føtter. Jag befinner mig ændå i huvudstaden av Norge så jag hade førvæntat mig lite mer high fashion.
Nå, vi ska snart in mot byen och agera turister, før det ær væll det jag ær nu. Før tillfællet :)

Jag uppdaterar er senare med bilder och flera rader om min dag.

Stor klem!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0