Oslo-speaking

Igår kom vi fram. Det kænns underbart att slippa jobbet i några dagar och bara få ta det lugnt några enstaka timmar bort ifrån min hemstad.
Vædret hær ær inget vidare, jag hade førvæntat mig sol så man kunde gå sommaklædd ute på gatorna. Istællet får det bli långtrøja och jacka tills værmen planerar att visa sig.
Just nu sitter jag hjemme hos min farbror (som ær på jobbet) med hans fru, barn och så min lillebror førstås! Vi ska straks åka in mot stan før att ta en runda eller två och sedan åka till våra andra slæktingar.

(Jag førsøker læra mig skriva på norska så om ni ser snett på mina stavningar vet ni varfør)

Nej nu måste jag kila. Datorn får vænta tills senare.
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0