New publish

I onsdags när Ali och gänget besökte oss och Eskilstunas utgång, råkade han få med sig mitt och Sandra bank/körkort så vi fick fara till Sthlm igår för att hämta dem. "Du gjorde det med flit", sa jag till honom och fick endast tillbaka blickar. Vi kom dit vid 13-tiden och började genast traska runt i affärer. Jag och Sandra har kommit underfund med att det inte är lika roligt att handla i Sthlm för att man knappt vet vart man hittar det man söker efter.
Allt folk är grymt stressade av någon konstig anledning, inte bara när de går utan när det står stilla och samtalar med bekanta, står i kön till kassa, handlar och lunchar.
Andas människor!

Jag har handlat alltför mycket senaste månaden. Jag måste erkänna att jag älskar känslan av att komma ut ur en affär med en ny kasse i handen. Jag känner mig lycklig på något vis. De senaste köpen har jag givetvis mått bra av men jag börjar känna om det är värt pengarna jag har lagt ut?
Tittade igenom min garderog häromdagen och jag har fortfarande oanvända/prislappar på en del plagg. Jag har till och med fått "låna" en låda i hallen till halva min samling av jenas. Är det fortfarande okej?

Självklart fick jag med mig lite smått (impulsköp som vanligt) från rean i Sthlm som jag ska fota upp snart på bloggen! Måste bara hitta sladden.

Puss

Update/


Svarta strumpbyxor med streck baktill från Oasis
Tunika från Gina Tricot
Nostalgikort från 60-talet, Buttrick's



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0