It was all in my mind.

Idag är det den 28:e augusti och jag är ledig från jobbet. Idag fick jag min lön. Min chef tycks inte förstå att den ska vara ute hos de anställda redan den 25:e. Nå, det gjorde inte mig så jättemycket för då har jag inte hunnit slösat bort slantarna ännu. Men det ska det minnsan bli ändring på! Jag behöver shoppa lite nytt till garderoben och funderar starkt på om jag inte ska göra det i Sthlm idag istället. Jag fick mer pengar än väntat i lön så jag tänkte; varför inte ta mig en dagstripp till storstaden? :) Utbudet här i stan är inget vidare just nu så jag hittar säkert mer roligt därborta.

Snart får vi gäster med, inför imorgon. Mammar gifter sig och det blir en heldagsfest med massa mat, folk, musik och välkända ansikten. Det ska bli kul. Dock är jag inte klar med min utstyrsel än så det får jag jobba på idag.

Nu väntar förmiddagsfrukosten sen en träff med Shillan innan jag åker.
Puss


Kommentarer
Linda

Visst är det inte alls stressande med sånt, när man har räkningar med förfallodatum 27:e? Men min trillade in 26:e, en HEL DAG innan...



See you at work!

2009-08-31 @ 13:09:48
URL: http://linduz.blogspot.com
Amie

Haha, nej inte alls. Verkligen inte jobbigt:D

2009-08-31 @ 20:33:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0