Bustrip with myself.

Jag lekte lite med min blogg igår, försökte vara påhittig och styla om den lite så den inte ser så otroligt tråkig ut. Den är dock fortfarande "under contruction" så var lite tålmodiga folk. Den kommer se bättre ut inom en snar framtid.

Idag sätter jag mig på Swebus igen, mot Norge. Jag har fortfarande inte bestämt med helt hur jag ska göra med allting kring mitt (kanske) kommande Oslo-liv utan jag vet bara säkert att jag åker på intervjun imorgon så får vi se därefter hur jag gör.

Bussen åker 15.05 idag och innan dess har jag mängder med saker att ta itu med så därför slutar mitt skrivande här.
Jag uppdaterar er senare om hur allting gick. Wish me good luck!



My future city?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0