Mot Alexander Rybak's rike!

Imorgon bitti är det dags för min första (nog ej den sista) utlandsresa i år. Jag och min lillebror ska mot grannlandet i några dagar för att besöka släktingarna. Idag, innan jobbet, var jag upptagen med all packning. Jag lyckas alltid packa med mig alltför mycket så när jag väl ska använda mina kläder, har jag för många alternativ så det istället slutar med opassande matchningar!
Till denna resa tog jag mig ändå tid till att tänka igenom om allt jag ville ha med mig, var nödvändigt. Det förklarar varför jag fortfarande inte är helt klar. Det lilla som är kvar får jag handskas med imorgon.
Min bror ska börja packa nu! Sista-sekunden-killen de där!

Jag ska försöka sno åt mig en dator och uppdatera er om min vardag i Norge men om ni inte hör av mig under min tiden jag är där, har jag ändå kameran i behåll vart jag än går.

Jag borde nog lägga mig nu. Bussen åker 10.25 imorgon! Ja, ni läste rätt. Bussen! Det förklarar restiden jag nämde tidigare.

Stor klem, Amie



Kommentarer
Sandra

Vet du vad? Du kommer bli så stolt över mig när du får reda på detta! Jag som alltid klagat på det norska språket. Idag var det en norsk kund inne hos mig, och jag förstod honom! Tog hans beställning all the way! Im proud;)

2009-08-03 @ 22:49:18
URL: http://Skandiia.blogspot.com
AMIE FÖRFAN!

Åh, duktigt. Du kommer också bli stolt över mig, jag har inte ätit ute sedan jag kom till Norge. Ris vaarje dag med släktingarna! :D haha!

2009-08-08 @ 10:21:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0