Wii

Måndagens händelser måste jag bara blogga om. Dock ligger jag två dagar efter men hoppas det inte gör alltför mycket. Skyller ärligt på hur all jobb och plugg har tagit upp min dator-tid.

I måndags strax innan jag slutade jobbet fick jag ett sms från Alex att vi två skulle hem till en kille i Årby med massa andra och spela Wii. Varför inte?, tänkte jag och svarade självklart på sms:et. Vi kom dit vid halv 11-tiden tillsammans med Tingan, Jerry och Pryba. Vi vart ett helt gäng som köade på tur om att spela tv-spel. Eftersom jag och Alex var de enda tjejerna var det extra kul för alla killar att möta oss.. Det märktes efter bara en match.

"Amie, jag vill köra mot dig. Kom så spelar vi tennis." "Alex, du som sa att du var duktig på bowling, kom så kör vi då"

Den egentliga anledningen var att alla killar visste hur man fuskade i varenda sport och ville därför testa det på oss. Som OM vi inte märkte :)

Hastyar stod för underhållningen den kvällen. Vi andra har kommit fram till att han har världens energi som aldrig tar slut. Enligt han själv, så har han så mycket energi att han skulle kunna starta en bil som sedan skulle åka runt och krasha allt för den går inte att stoppa!

Det var längesen vi umgicks med dem, i alla fall jag, därför blev det en lååång kväll tillsammans med dem, all fotografering med Jonis kamera, snacks & sprit, skratt, och skvaller.

En mycket härlig måndag må jag säga. Snart väntar Rond 2 med Wii =)

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0