Paint it black.

MIN JACKA HAR KOMMIT!

Jag vet inte om jag har nämnt det tidigare men jag skickade efter en svart vår-skinnjacka från Internet den 19/3. Ja, jag kanske är nörd som kommer ihåg när det var för jag har räknat ner dagarna så jag vet när jag kommer ha den i mina händer. Det stod, när jag beställde den, att det skulle ta 10-14 dagar efter att jag har bekräftat ordern. 10-14 dagar är sjukt mycket när man väntar på något. Jag ringde dit i förrgår för att kolla upp hur långt jacka hade kommit.

Hon som svarar i telefonen säger: Ja, det är helt rätt. Du skickade efter den den 19:e mars. De skickade iväg den igår så räkna 10-14 dagar från igår. VAA?? Hur kunde det hända? Har det GLÖMT min order i över en vecka? Jag blev heeeelt knäckt och svarade lite tyst: Okej, då vet jag.

Igår gick jag in på datorn för att kolla min mail och då ser jag att jag har fått en bekräftelse att jackan finns att hämta ut på posten. De måste ha sagt fel till mig och det är glad över!

Så nu ska jag ner och hämta ut den!!!!
Be för mig att den passar bara. Är jag riktigt nöjd med den kanske jag lägger ut en bild mitt efterlängtade inköp.

Vi ses därute, Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0