Det är VI som är WHIPLASH!

Hejsan!

Detta kommer bli ett litet surt blogginlägg från mig men när ni förhoppningsvis orkat läst hela förstår ni säkert varför.
För alla som inte vet om det så är jag med i en dansgrupp som heter Whiplash. Vi har vunnit 10 raka segrar, 3 av dem är SM-Guld och vi är rankade som 1:a bästa gruppen i Norden och 13:e bästa gruppen i Världen.
Jag vet ärligt inte hur kände vi är inom dansvärlden men vet i alla fall att vääldigt många vet vilka vi är och vad vi har varit med om. Alla motståndare, all publik som har stöttat oss och varit med, människor under alla resor utomlands och självklart våra vänner och familjer vet en hel del om oss.

I fredags var det Talang 2009 igen och då uppträdde vår vän Mehdi i dans. Måste säga att han var duktig i det han gjorde och är glad över att han gick vidare. En sak jag dock inte kan förstå är VARFÖR han har tagit vårat gruppnamn som smeknamn i Talang 2009? It don't make any sense!
Alltså ÅÅÅÅH JAG KOKAR!! Whiplash är ett gruppnamn, det hör man långa vägar och då förstår jag inte varför han, ensam dansare, heter det?? Han kan väll bara ta sitt egna namn eller Nasty M som han kallas!!!

Här ser ni när han dansar till vårat namn!!

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.932025&renderingdepartment=2.4364



Kommentarer
maxime

Eller hur?! Fattar inte :S

2009-04-14 @ 00:09:09
Carolina

håller med amie!

blev själv jävligt förvånad när jag såg det!

2009-04-14 @ 06:21:16
Sandra

Det är inte pinsamt för någon annan än han själv.. Haha, skrattretande fan!

2009-04-15 @ 14:04:04
URL: http://skandia.blogg.se/
Blique

Shitt jag tänkte på det när jag såg honom dansa.. Va pinsamp alltså! Kontakta honom eller gör så att erat namn inte kan användas sådär! Utan bara som en grupp!

2009-04-15 @ 19:20:43
URL: http://madebyblique.blogg.se/
Maja

Funderade faktiskt lite när jag såg det, som du säger, folk vet ju att det är ert namn. Men ja.. dålig fantasi?

2009-04-23 @ 19:10:11
URL: http://savic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0