040409

Hej Kära Blogg!

Vilken vårväder det är ute. Heelt underbart. Man verkligen ser hur alla människor är glada över det och bär lätta, tunna kläder ute tillsammans med en glass i hand eller ett par solbrillor :)
Igår var en underbar fredag för mig. Jag vaknade upp vid 11-12 tiden, därefter kom Haba och hämtade mig och vi åkte mot Shillans jobb där Sandra också befann sig. Äntligen är kvartetten fulländad. Det blev Spicy och skitsnack den närmsta timmen för oss =)
 Därefter for jag, Sandra och Haba ner på stan för lite småärenden och shopping. Det blev också premiär visning för min nya jacka, den satt helt perfekt.

Vid 5-tiden drog jag och jobbade, hade helst velat slippa det och bara umgås med vännerna i solen men nästan alla av oss jobbade igår så det gjorde inte så mycket. Jag tänkte att det inte skulle komma så mycket folk och handla mat eftersom det var så varmt ute och man hellre vill ha något kallt i sig men eftersom det är mig vi talar om hade jag självklart fel.
Det var sjuukt mycket folk. Suck!

Efter jobbet kom Linn och Alex och hämtade upp mig och vi for mot Linn för en tjejkväll =) Jag har ett tvåsidigt skrivande på hur roligt vi hade det igår. Det handlar om smeknamn till folk vi kännt/umgåtts med, haha!
Haba kom förbi senare och vi alla åkte på ett litet ärende.
Igår träffade jag verkligen alla mina underbaraste, älskart när alla är hemma i stan och vi bara kan umgås hur mycket som helst.

Idag är jag ledig, ett stort plus till det. Ska iväg och umgås med min BigSis nu och hennes små kids =) Det blir säkert ett besök till Slagsta-Glass senare, det känns ju som ett måste i detta vårväder!
Utgång ikväll eller hemmfest ser ut att ligga på "att-göra-listan"

Nej, nu måste jag kila! Ut och stek er folk!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0